wtorek, 20 sierpnia 2013

Wakacyjne pastele

Dzisiaj trzy letnie bransoletki i pastelowych kolorach.  Gdy zobaczyłam te odcienie w sklepie internetowym nie mogłam się oprzeć. Wszystkie z Toho 11/0.


Błękitna w kolorze Ceylon English Bluebell



Zielona w kolorze Opaque-Lustered Sour Apple



I śliczna brzoskwiniowa w kolorze Ceylon Peach Blunsh




Chciałam się jeszcze podzielić refleksją na temat koralików z serii Ceylon. Są niesamowite ! W środku mocny kolor a na zewnątrz mleczna powłoka. Pierwszy raz miałam z nimi do czynienia i jestem zachwycona. 



Miłego dnia!

1 komentarz:

Dziękuję Ci bardzo, że tutaj zajrzałaś/zajrzałeś i zostawiasz swój komentarz. To dla mnie bardzo dużo znaczy! Postaram się odwdzięczyć.

- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.WTDJ6j5q.dpuf