czwartek, 1 sierpnia 2013

Niebieska z Amorkiem

Niebieska bransoletka z Amorkiem powstała jako eksperyment. Przed bransoletką Rasta  . Chciałam się nauczyć robić bransoletki ze skrętem. Kilka razy przeglądałam posty na blogu aby się upewnić czy aby na pewno już jej nie pokazywałam. Zupełnie o niej zapomniałam ale już nadrabiam. Całość wykonana z Toho 11/0 Inside-Color Rainbow Crystal Light Capri a skręt uzyskałam dodając do niej Toho 8/0 w kolorze Silver-lined Milky Aqua,

Bardzo wdzięczna, pięknie się mieni w słońcu.



Życzę wszystkim miłego dnia!

1 komentarz:

Dziękuję Ci bardzo, że tutaj zajrzałaś/zajrzałeś i zostawiasz swój komentarz. To dla mnie bardzo dużo znaczy! Postaram się odwdzięczyć.

- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.WTDJ6j5q.dpuf