środa, 7 sierpnia 2013

Bransoletki Preciosa

Mam wakacje i dużo czasu. Pewnego pięknego dnia Tata zabrał mnie do Czechowic-Dziedzic. Po co ?  W tym mieście znajduje się siedziba magraf.eu . Sklep wygląda niesamowicie, mnóstwo koralików, miłe panie :)
Magraf głównie sprowadza czeskie koraliki z firmy Preciosa .
Sznury koralikowo-szydełkowe do tej pory robiłam tylko z Toho. W sklepie miałam okazję przyjrzeć się dokładnie i z bliska koralikom Preciosa. Okazało się, że też są w miarę równe. Więc zakupiłam dwie paczki. Wyszydełkowałam dwie bransoletki w letnich kolorach. Na koralikach Preciosa pracowało się bardzo dobrze. Średnica użytych koralików to 2,3 mm - praktycznie identyczne jak Toho 11/0 .
A oto efekty! :








Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

1 komentarz:

Dziękuję Ci bardzo, że tutaj zajrzałaś/zajrzałeś i zostawiasz swój komentarz. To dla mnie bardzo dużo znaczy! Postaram się odwdzięczyć.

- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.WTDJ6j5q.dpuf