poniedziałek, 22 lipca 2013

Transparent Crystal z kolorowymi kordonkami

Chciałam przedstawić wyniki eksperymentu. Zainspirowana blogiem Weraph - Weroniki KaczorPostanowiłam spróbować i przetestować efekt samodzielnie :) Oto efekty.

Wszytkie wykonane z Toho 11/0 Transparent Crystal i kolorowego kordonka.
Bransoletki wyglądają jak skute lodem. Bardzo mi się podobają i wykonałam taką dla siebie na białym kordonku, ale pokażę ją przy innej okazji.

Bransoletka ze ślimakiem na pomarańczowyk kordonku.



Bransoletka na zielonym cieniowanym kordonku. Niestety zdjęcia nie oddają w pełni jej pięknego koloru.


I niebieski cieniowany kordonek z pięknym Amorem.





Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Efekt jest naprawdę świetny. Ja już od dłuższego czasu myślę o tym połączeniu, ale zawsze coś innego zaprzątnie głowę i ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :) też robiłam takie -efekt super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo, że tutaj zajrzałaś/zajrzałeś i zostawiasz swój komentarz. To dla mnie bardzo dużo znaczy! Postaram się odwdzięczyć.

- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.WTDJ6j5q.dpuf