poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Drzewka



W tym tygodniu chciałam Wam pokazać coś innego niż naszyjniki.
Bardzo lubię pracować z miedzianym drucikiem.
Dawno temu oglądałam wiele rosyjskich stron internetowych i bardzo zainspirowały mnie drucikowo-koralikowe drzewka.
Oto kilka moich projektów-wariacji na tem temat :)

 To drzewko powstało z okazji osiemnastych urodzin mojego chłopaka. Ma już 3 lata :)

Wykonane z Czeskich koralików Preciosa i Jablonex


To drzewko na początku roku akademickiego dostała moja koleżanka Karolina na urodziny.



80-100.

1 komentarz:

Dziękuję Ci bardzo, że tutaj zajrzałaś/zajrzałeś i zostawiasz swój komentarz. To dla mnie bardzo dużo znaczy! Postaram się odwdzięczyć.

- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.WTDJ6j5q.dpuf